donderdag 20 maart 2014

ooievaar

Nu even geen kaartje maar een haakwerkje! Met een beetje hulp van mijn vriendin die alles kan haken (of breien)wat zij ziet....... ha ha lol ,maar het is wel zo!!
Heb ik deze keer een ooievaar gehaakt voor mijn dochter die nog een kleine 4weken geduld moet hebben voor ze mag bevallen!Spannend.......de ooievaar is in ieder geval klaar voor de levering!ze wilt hem op een versierde krans zetten en bij de voordeur hangen hoe leuk is dat!ik ben er zelf wel een beetje trots op mijn eerste haakwerkje!

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje.....gaaf hoor en misschien een nieuwe verslaving?????
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid geweldig! Ik ben trots op je hoor! Op naar het volgende project! Ook dat gaat je vast lukken!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍