dinsdag 14 november 2017

Enjoy live

Hier ben ik weer, dit is voorlopig het laatste vintage kaartje want ik moet echt echt echt aan mijn kerstkaarten gaan beginnen heb er pas 2 dus er moeten er nog een paar bij ha ha😁Heb een paar oudere malletjes opgezocht die heel geschikt voor de vintage zijn en papier uit een heel oud blok.......dus dat ruimt ook weer lekker op.
Wel de nieuwe mal gebruikt van Marianne design (best nog lastig zo'n grote mal)
Een paar bloemetjes en roosjes,heb hem in de vintage en more Facebook groep gezet
En daar valt die aardig in de smaak ha ha
Tot de volgende x maar weer groetjes van Mij!

1 opmerking:

  1. De vintage lady....super mooi Riet, ik geniet weer op en top bij je!!! Soms moeilijk in te schatten hoe groot stansen zijn hè, maar het heeft een heel mooi plekje gekregen zo! en ook de oudjes"" zijn nog prachtig op je kaart! Tot laters...
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍