dinsdag 31 juli 2018

Oma en opa

Ja hoor daar ben ik weer ..... eindelijk is mijn oude buurvrouw ook oma geworden,
Een jongetje genoemd James dus nu kan ik eindelijk een kaartje maken voor een jongetje ha ha heb de mallen en het papier ook dus is het een beetje dezelfde variant
Geworden als die ik van Gerie had gekregen voor onze kleinzoon Charlie
Een heerlijk mannetje๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™
Nu het kaartje voor James
Alleen de naam is anders ha ha maar vind deze stempeltjes en papier zo leuk
Om kaartjes mee te maken!
Groetjes Riet xx 

3 opmerkingen:

  1. Een superleuk kaartje weer Riet.......ik snap dat je dit leuk vindt om te maken....Het is ook gewoon schattig......
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Riet, lift maar lekker door hoor, het zijn ook schattige stempeltjes en enig voor geboorte kaartjes! Ook al heb ik nog geen vakantie, geniet ik tussen het werken door enorm vd zomer! Helemaal niet met kaartjes maken bezig dus...komt wel weer!
    Zomergroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag ๐Ÿ˜