woensdag 15 augustus 2018

Nog een x beterschap

Ja toen was er nog een knutsel vriendin die ook een zware operatie heeft ondergaan!
Is gelukkig ook allemaal goed verlopen..........ja en toen had ik een aardbei๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
En Plony is meer van de vintage ,maar ik maak het nog met je goed hoor!
Voor nu is het dit lieve magnoliaatje geworden.ik wist niet zo goed wat ik er mee moest dus heb ik hem maar simpel gelaten,maar al met al vind ik hem best wel grappig geworden, dus Plony deze is voor jou heb hem net gepost๐Ÿ˜
Toch wel leuk toch?
Groetjes Riet xx 

2 opmerkingen:

  1. Kan niet wachten op dit schatje.....Heel leuk geworden en ik ben echt niet alleen van de vintage hoor hahaha. Ik ga de deurmat ff schoon laten stofzuigen door Arie en dan kan ie zo op de mat vallen....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan is een kaartje sturen een grote steun toch? En het is een schatje geworden en word vast door Plony gekoesterd! Ook ik heb een kaartje gemaakt voor haar, komt nog op mijn blog! Fijne zomer weken verder Riet.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag ๐Ÿ˜