donderdag 20 september 2018

In verwachting en Geboren!

En toen kreeg ik allemaal opdrachtjes van mijn dochters!
Bij de ene is haar vriendin zwanger en bij de andere is er een Geboren!
Het is momenteel erg druk met geboorte kaartjes maken moet er zelf ook nog 2 een geboren en 1voor opa en oma,een echte babyboom ha ha!
Die voor de zwangere dame heb ik lekker zoet gehouden,vond het zulk leuk papier met die bloemen en in het hartje van het wagentje heb ik 2 kleuren gedaan ze weet nog niet wat het wordt ......vond ik wel leuk😊
Bij het geboorte kaartje heb ik weer de letters en stempeltjes gebruikt als bij die andere kaartjes, 
Ik vind ze wel gelukt (al zeg ik het zelf)πŸ˜‰πŸ˜‰
Fijne dag verder  groetjes van mij!!

1 opmerking:

  1. Een heel lief kaartje voor de zwangere vriendin Riet, heel leuk het hartje met twee kleuren, komt niet veel meer voor dat ze het niet weten van tevoren...echte verrassing dus!
    En Het tweede kaartje komt me een beetje bekend voor, hihi
    Het blijft een leukerd om te zien hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍