zaterdag 10 oktober 2020

Vintage

 Hallo allemaal,

Ik ben nu een keer op de vintage toer moet nog veel oefenen hoor!

Ik heb er schudkaarten van gemaakt en dat is misschien niet echt vintage,de kaarten zijn een beetje hetzelfde de een heeft alleen meer kleur!


 
Ik vind ze wel geslaagd heb in ieder geval weer 2 kerstkaarten erbij!
Let goed op jezelf met al die besmettingen die er iedere dag bijkomen ik weet niet waar dit gaat eindigen maar het gaat nu wel erg snel!
Stay safe allemaal.
Groetjes Riet 

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaarten hoor Riet en ja wat is vintage hè? Ik heb het mezelf aangeleerd door heel veel youtube filmpjes te bekijken en dan vooral de shabby chic kaartjes! Je kan terecht heel tevreden zijn met deze kerstkaartjes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee prachtige kerstkaarten geworden Riet. Mooi de laagjes en verschillende decoratie. Juist leuk met dat schudgedeelte, het geeft je kaarten nog wat extra's.
    Ik blijf lekker veilig binnen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn twee prachtige schudkaarten geworden Riet. Vintage of niet.... ze zijn prachtug. Leuke afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍