woensdag 16 december 2020

Kerst labeltje

                                       Hallo allemaal,


Ja daar ben ik weer....... ja waar moet je naar toe heee met de lockdown !

Ik had een leuk bloemetje van magnolia besteld bij A en die werd vandaag toch bezorgd,

Dus ja daar moest ik mee aan de slag en heb toen maar een leuk kerst labeltje gemaakt


Je kan hem aan een cadeautje hangen  of aan een bosje bloemen😄

Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een corona vrij 2021 terug naar normaal.

Groetjes Riet xx 

2 opmerkingen:

  1. daarom kom ik gezellig bij jou, hihi Je label vind ik keigaaf geworden met je mooie poinsettia! Fijne avond hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een enige label geworden Riet. Leuk opgemaakt. de bloe is erg leuk. Maar wat meer aan de hobby nu we thuis moeten blijven... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍