donderdag 1 april 2021

Baby-boy

Hoi hoi ben ik weer na een lange tijd , Trijntje en Gerie hartstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes,ik heb besloten mijn blog even een momentje rust te geven nu er toch niet zoveel meer gebeurd ......over een poosje de draad maar weer oppakken !
Heb begin maart nog een kaartje gemaakt voor de geboorte van mijn neefje Martin  de eerste kleinzoon van mijn zus  eindelijk OMA (helaas kon opa Martin het niet meer meemaken zo triest😑)
Heb er ook een sambal giraffe bij gehaakt leuk kraamcadeautjes toch.

Dit was het voor nu groetjes van mij en tot over een poosje!


1 opmerking:

  1. Wat een leuke geboorte kaart heb je voor Martin gemaakt. Leuk op deze ronde vorm. De mal is zo leuk.. lekker doen waar je zin in hebt Riet. Ik knutsel gewoon door...Zelfs meer dan anders. Maar dat zal binnenkort anders worden. Gaan we er weer meer op pad met de fiets hoor of met ons busje op pad... afgelopen week al een paar dagen genoten van het mooie weer. Dan even geen kaarten hobby... maar een andere hobby. Ook leuk.
    D3 gehaakte giraffe is erg mooi. Groeten.Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍