donderdag 30 juni 2022

Magnolia

 Hallo allemaal,

Hier zijn wij weer met een kaartje dat ik al iets eerder gemaakt heb,heb het plaatje bij Plony ingekleurd volgens mij nog met de copics,want wij zijn nu druk aan het oefenen met de twinmarkers van de action (stuk voordeliger)het was rond het voorjaar en daar had ik nog een geschikt blokje van liggen echt voorjaarspapier met leuke uitdrukkers.

Dit is hem geworden een beetje verlaat met het ei maar de tekst is leuk toch?
Wat vinden jullie ervan🤗
Groetjes Riet


2 opmerkingen:

  1. Het is een heel schattige kaart. Ik blijf ze leuk vinden deze stempeltjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Riet, ik heb al eerder gereageerd maar volgens mij beland ik bij je spam. Ik vind het een dot van een kaart in die mooie zachte kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍