zondag 15 oktober 2023

Iglo

             Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vogeltjes kaart. 

Heb er nu een met de beer van marianne design,mijn kleindochter was toen ook mee naar de beurs en had hem gekocht en nu ligt die dus bij mij,en aangezien ik een leuk setje van een iglo met pinguïn heb gekocht bij de Action dacht ik dat kan leuk bij elkaar maak er een ijsbeer van ha ha


Heb samen met mijn kleindochter al eerder een kaartje met de beer gemaakt die heeft ze aan een vriendinnetje gegeven, maar ben vergeten een foto van te maken.ik heb er nu een leuk tafereeltje van gemaakt .

Fijne knutselweek iedereen groetjes Riet 

1 opmerking:

  1. Gezellig dat jullie samen hobbyen! De kaart is prachtig geworden

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍