zondag 10 juni 2018

Geboorte kaartjes

Hier ben ik nog even een beetje laat maar wat maakt het uit😁
Aangezien ik de stempeltjes en de letters zo leuk vind wilde ik graag de kaartjes maken.marianne had geen tijd want die is net uit een verbouwing  en mijn dochter vond het wel leuk als ik hem zou maken , dat zij mijn kaartjes erg leuk vind leuker dan een gekochte.en dank aan Gerie voor de voorbeeldjes zo leuk die kaartjes!

Kaartje voor Livah en een voor Mila ik denk dat ze ze wel leuk vinden!
Ik vond het in ieder geval leuk om te maken ha ha
Groetjes Riet xx


3 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje ,en ja soms moet je wel eens op ideeën worden gebracht, en Gerie is dan een goede leer meesteres.Mag ook met Gerie samen knutselen erg leuk en ze zit altijd vol ideeën.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjan kan er zelf ook wat van hoor Riet, krijg ook veel ideeën van haar! Je hebt de kaartjes prachtig gelift en nu zijn ze lekker roze en leuk om een handgetekend randje te maken hè! Ze zijn super gelukt en wat heerlijk zo'n compliment van je dochter!!!
    Fijne week Riet,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍