maandag 7 december 2020

Verjaardag

                                          Hallo allemaal,

Hier het kaartje wat ik voor Trijntje haar 60 ste verjaardag maakte!

Ik vond het nogal een dingetje want iets persoonlijks op de kaart vond ik nogal moeilijk zij is gek op borduren maar dat is niet mijn ding☺dus ja heb ik zelf er maar een draai aangegeven, papier is van Noor...... English Garden en met studio light mal een soort boekje gemaakt 2 x uitgedraaid en andersom in elkaar gevouwen!foto's maken is wel een dingetje van zo'n boekje  dus bij deze



Meer foto's heb ik niet en heb hem al verstuurd🤣Trijntje is er blij mee en daar gaat het tenslotte om vinden jullie ook niet?

Fijne week iedereen groetjes Riet xx 

3 opmerkingen:

  1. Zeker ben ik er blij mee.. Heel erg leuk Riet. De magnoliaatjes vind ik ook erg leuk. IK hou ook veel van andere kaarten hoor. Kleuren vind ik ook erg leuk... Komt er niet zo vaak van. Bedankt dat je deze prachtige creatie voor me gemaakt hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten dat het daarom gaat enmik vind ook dat je een mooie kaart in een leuk model hebt gemaakt Riet. Lief die zachte kleurtjes, mooi dessin-papier en Tilda blijft leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Trijntje is verwend zeg en jij hebt een enig boekje gemaakt van deze mal! Heel sfeervol gedaan en ziet er top uit Riet!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍