zaterdag 27 februari 2021

Terug van weggeweest!

                                     Hallo allemaal,


Na een lange tijd afwezigheid ga ik weer eens proberen regelmatig iets te posten.

Die corona tijd gaat een beetje opspelen ben er zo klaar mee heb nergens geen zin meer in ,nog een sterfgeval in de familie (niet door corona gelukkig )maar iemand begraven in deze tijd is ook niet prettig!

gelukkig heb ik nog contact met Plony en komen we regelmatig bij elkaar om een beetje te knutselen.  En dan ook nog wel leuk nieuws wij worden weer opa en oma......dus daar heb ik maar een leuk kaartje voor gemaakt.onze oudste is zwanger van haar 2de kindje we hebben al een kleinzoon en nu krijgt hij er een zusje bij hoe leuk is dat!

Hier is mijn kaartje


Ik vind het wel een lief kaartje geworden.

Hoop snel tot een volgende post ....lieve groetjes van mij

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige babykaart gemaakt Riet erg leuk met deze leuke mal en een heel mooie magnolia stempel. Prachtig!. gelukkig dat je af en toe nog met Plony knutseld... Het is een leuk afleiding... Maar als je niet helemaal lekker in je vel zit... Het begint zeker vervelend en saai te worden.. Maar wij hebben ons er bij neer gelegd en proberen ons te concentreren op dingen die wel mogen en kunnen . Gelukkig houden wij van fietsen en wandelen in de natuur... We verlangen allemaal naar het oude normaal... maar we moeten nog even volhouden... Het ga je goed. Ik hoop dat je wat fijn kan knutselen . Een mooi vooruitzicht dat je een kleindochter krijgt. Gefeliciteerd ermee en geniet ervan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoep, whoep, whoeiiii een kleindochter op komst, van harte gefeliciteerd Riet....wat een vrolijk en mooi nieuws!
    Een heel lief kaartje heb je gemaakt voor de a.s ouders. Denk iedere dag aan iets moois of doe iets leuks dat helpt om deze nare tijd te overwinnen er blijft nog genoeg over om van te genieten hoor! echt proberen.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍