donderdag 25 oktober 2018

Halloween

Eigenlijk is het niet zo mijn ding,maar ik had de leuke stempeltjes van tilda Halloween ........en ja daar moet je toch wat mee ha ha
Had ooit bij de action die kleine vleermuisjes gekocht dus die kwamen mooi van pas!
Ik dacht dat mijn plaatje een beetje mislukt was maar in de magnolia groep vonden ze van niet,dus ja heb heel lang zitten dubben want ik heb niet zoveel Halloween spulletjes, maar met zwart uitdraaien doet ook wonderen🙂🙂
Dit is hem geworden hoop dat jullie hem ook leuk vinden!
Groetjes Riet xx 

Ik doe graag mee bij..

5 opmerkingen:

  1. Via via kwam ik op je blog terecht Riet en wat maak jij mooie kaarten. Deze Halloweenkaart is ook erg leuk geworden met al die zwarte accenten. Tilda heb je mooi ingekleurd vind ik en top zoals je de kaart opgebouwd hebt.
    Ik kom zeker vaker kijken :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Riet wat een leuke kaart en dat voor halloween, hou er ook niet van dus hou het ook vriendelijk net als jouw plaatje, en vleermuizen vliegen hier ook dus dat is eigenlijk niet zo raar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Beautiful project thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij houden het lief wat Halloween betreft hè, spinnen en vleermuizen leven hier ook. Soms zie je van die griezelige creaties bij challenges, kijk dus liever naar zoiets hihi
    Heel goed een happy Halloween, zou het ook echt overwaaien naar Nederland??? Alvast een fijn weekend
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet zo je ding.......haha het is prachtig. Mooi gemaakt en gezellig dat je meedoet bij Magnolia Forever Challenge blog.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍