maandag 5 november 2018

Winter

Als eerste (want ik vergeet het steeds)ik zag dat ik er 3 nieuwe volgers bij heb,
Welkom op mijn blog !ik hoop dat ik jullie ook een klein beetje kan inspireren  met mijn kaarten☺
Ik ben zondag gezellig met mijn dochter naar de krea-doe geweest in Utrecht.
Dat was een gezellig uitje maar slecht voor mijn portemonnee ๐Ÿค—๐Ÿค—
Heb een daglichtlamp gekocht  een ticketmal een kerstteksmal met stempel ,glitterpapier een paar knipvellen van syta en zomaar een paar losse spulletjes.
Dus dit plaatje heb ik met mijn daglichtlamp gekleurd,de achtergrond heb ik uitgedraaid met de ticketmal en de tekststempel staat onderop!ik had deze eerst op glitterpapier gestempeld maar dat werkt niet toen heb ik er maar een witte overheen geplakt.
Ik vind hem al met al wel leuk geworden!
Groetjes Riet xx
Ik doe graag mee bij..

4 opmerkingen:

  1. Glitter stempelpapier? nog nooit van gehoord ben benieuwd of je dit nog een keer probeert. Wel gezellig Riet met je dochter naar de kreaDoe, vast veel inspiratie op gedaan, ik ben niet geweest heb nog zoveel "zooi" eerst maar wat minderen. Mooi is een daglicht lamp hรจ, ik heb een daglicht tl en kun je ook savonds aan de gang, hihi
    Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt, die tekst is lekker stoer erbij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely stamp, sure has a winter feel to it, colors are great the word Christmas really stands out, great job. Megan. Happy Craft Challenge, anything goes. https://thehappycraftchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful Christmas card ♥
    Thanks for playing with us at Paradise of Magnolia
    Hugs from Elin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mis weer van alles zie ik wel....maar gelukkig sta je in het rijtje van Magnolia-licious.....en dan kom ik natuurlijk even hier gluren. Superleuk kaartje en je tekst ziet er toch wel toppie uit hoor. Fijn dat je meedoet aan onze challenge en.....we zien je weer graag terug.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag ๐Ÿ˜