woensdag 14 november 2018

Gingerbread Tilda


Zo na lang zoeken mijn plaatje weer gevonden😉
Ken je dat ,je snij de plaatjes af en denkt ik begin met de een en de ander leg ik even weg!toch maar eerst die andere en dan...........plaatje kwijt zo frustrerend net afgesneden en niet meer kunnen vinden ha ha
Maar gingerbread tilda gevonden hoor ,vond het best lastig.....
Heb er maar een tag van gemaakt met een lintje erdoor zodat je het ook kan ophangen,in het echt zijn de kleuren mooier dan op de foto ,maar dat is meestal zo😊
Nog een van kort bij
Dat was het weer groetjes van mij!!
Doe graag mee bij...
https://forevermagnolia.blogspot.com

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tag in die lieve zachte kleurtjes Riet. Ik vind de toegevoegde details zo leuk...dat gingerbread huisje en die poppetjes rechtsboven. Tilda is zo mooi ingekleurd en vormt een leuk middelpunt. Een snoepje van een kaart/tag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja hoor herkenbaar, zoek me soms een ongeluk naar iets wat dan onder de zooi is verdwenen en soms een minuut eerder heb uitgestanst of zo. Prachtig om Tilda te verwerken op een label endat huisje en de peperkoekjes zijn zo enig! Deze kleuren vind ik super bij elkaar!
    Fijne avond!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Beautiful thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat prachtig! Gezellig dat je meedoet bij Magnolia Forever. Succes.
    groetjes ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for joining us at Magnolia Forever with this lovely tag! Hugs, DT Myry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, beautiful christmas card, thank you for share with us at Magnolia forever challenge this month!!
    Penelope

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely Gingerbread themed tag ♥ Your Tilda is so sweet.
    Thanks for playing with us at Magnolia Forever.
    Hugs from Elin

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍