vrijdag 16 november 2018

Kerst

Je heb van die periodes dan wil je eigenlijk alleen maar kaartjes maken ha ha
Wel bij mij is dat nu het geval ,zal wel komen dat het kouder wordt buiten,maar ik maak er maar grif gebruik van want het kan ook weer zo over zijn 😉
Deze x heb ik de traditionele kleur aangehouden want ja een kerstboom is toch groen,alhoewel je ze in alle kleuren tegen komt.
Heb tilda gekleurd met derwent en het papier is van Maja van een paar jaar geleden. 
Ben lekker aan het kliederen met sneeuw geweest maar dat is niet zo mijn ding,ik weet niet of het  een goede toevoeging  is geweest.
Bloemetjes en belletjes en rode besjes
Fijn weekend iedereen met de intocht van de Sint,en voor je het weet is het kerst heb gelukkig al een paar kaarten klaar!
Groetjes Riet xx 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kerst kaart heb je gemaakt , en de sneeuw op de kerstboom is er wel leuk op.
    Tilda mooi ingekleurd , de bloemen en besjes erom heen maakt het een mooi geheel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍