vrijdag 7 december 2018

Kerstkaart

Hier nog maar een kerstkaart,tja weet niet zo goed wat ik er van vind had het magnoliaatje al een tijdje liggen het was de bedoeling een vintage kaart te maken maar toen kwam tilda voorbij ha ha .
De onderste is een Dutch dd mal toen heb ik 4 halve sterren uitgestanste en die in een vierkant gelegd nu lijkt het een beetje op een ster daar over heen een vierkant scrappapier en daarna mijn magnolia verder versiert met bloemetjes en glitters.
Wat vinden jullie ervan??
Groetjes Riet xx 

1 opmerking:

  1. Het is absoluut een schattig kerstkaartje Riet en je stans heb je op deze manier prachtig gedaan...ik dacht l waar heb je die opgedoken whaha. Een schatje is Tilda met haar kerst roos in haar haren!!! Fijn weekend hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍