vrijdag 21 december 2018

Vintage kerstkaart

Zo ik denk dat dit mijn laatste blogpost wordt van dit jaar,mannetje 2 weken vrij
En drukke dagen voor de boeg zondag 35 jaar getrouwd lekker high tea met de kinderen en daarna de feestdagen sfeertje hoor .nu mijn kaartje maar .....
Papier is van studio light plaatje van pinterest een Dutch dooby doo mal gebruikt ,
Oude en nieuwe malletjes wondgaas en belletjes(klokjes)

Met deze kaart wens ik iedereen fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar!!
Groetjes Riet xx

1 opmerking:

  1. Nog van harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag Riet...de high tea was vast heerlijk, echt zo'n snoep buffet!!!
    Je vintage kaart is schitterend ...schattig plaatje zeg!
    Geniet lekker van de dagen met elkaar en zie je wel weer in het nieuwe jaar!!!! Ik wens jou/jullie hele
    gezellige kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2019!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍