woensdag 5 juni 2019

Flower power

Iets sneller terug dan de vorige x😊😊😊
Ik heb dit plaatje 2 weken  geleden bij Plony gekleurd met de copics.
Wij hadden weer een gezellige kleurdag heb ook nog een magnolia gekleurd maar daar moet ik nog iets mee ha ha....... ik ga eerst lekker op vakantie en daarna komt die wel aan de beurt!Het afdrukje is Ruby Dog Days van Polkadoodles een hele mond vol.
Het papier is van Maya design denim en girls, en ik heb er dit kaartje mee gemaakt.
Nou Gerie toch een ander plaatje ha ha ......was wel erg leuk om te kleuren!
Groetjes Riet xx  .....tot na de vakantie!

2 opmerkingen:

  1. Hij is helemaal leuk geworden......Het haalt niet uit wat je kleurt, het is allemaal zo leuk om te doen. Na je vakantie gaan we weer lekker verder....Fijne vakantie meis.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, deze zijn ook hartstikke leuk van polka D. en ik had al gelezen dat je een kleur date had bij Plony...beetje jaloers ben ik wel hoor whaha. Het is een heel gezellig Girly kaartje geworden met het mooie Maja papier!!! Heerlijk vakantie!!!! Heel veel plezier en laad je batterijtje maar weer helemaal op Riet! tot laterssssss!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍