donderdag 1 augustus 2019

Vakantie

Hier weer eens een berichtje van mij ha ha dat is al lang geleden!
Gisteren  leuke spulletjes gescoord bij de Hobbystunter,zij had een leuk setje in de aanbieding een scrapblokje een stempelset en malletje van flipflops en brilletje en een kader.voor een weggeef prijsje!kon het niet laten liggen🤗
Het gaat over de zomer en Vakantie en aangezien een van mijn dochters nog op vakantie gaat heb ik voor haar maar een leuk kaartje gemaakt!
Dit is hem geworden alles is van Marianne design,
Groetjes Riet xx en

1 opmerking:

  1. Hé Riet,
    Ik heb niets bij jou gemist en jij niet bij mij! Ben je wel weer helemaal opgeknapt nu? je had het goed te pakken hè! Een mooi pakketje heb je gescoord en super leuk om je dochter fijne vakantie te wensen!!! Fijne zomer verder!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍