maandag 8 juni 2020

Kaartje

Ja ik moest ook een kaartje maken voor Plony.....had best nog wel liggen maar ja dat kon ik niet maken...... krijg van haar ook altijd zo'n mooie kaart!
Ik wel een beetje eruit ben ,ben meer aan het puzzelen op het moment verstand op nul ha ha !dus vorige week mijn spulletjes opgezocht en walla,Plony heeft een nieuwe fiets en gaat nu een beetje oefenen .....en als het dan mooi weer is komt ze een keer aan fietsen......dus spring maar op je fiets is het geworden.
Met het mooie papier van Noor
Ik vind hem grappig en hij was op tijd voor haar verjaardag!
Groetjes Riet xx

3 opmerkingen:

  1. Een nieuwe fiets had ik nog niet gehoord, hihi Daar ben je mooi op ingesprongen wat een prachtig en blij kaartje heb je voor Plony gemaakt Riet!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart voor Plony. Leuk gepersonaliseerd. Met de fiets en de leuke springende magnolia. De kaart is erg leuk samengesteld en afgewerkt.doms heb je even wat minder o inspiratie. Maar de kaart is prima gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zorg wel dat mensen bezig blijven hoor hahahaha....Heerlijk weer een kaartje van jou te zien....en ook nog speciaal voor mij. Superleuk is ie....heel blij mee.Ik kom binnenkort met mijn mooie fiets...en dan stop ik inspiratie in mijn nieuwe fietstassen hahaha....xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍