vrijdag 10 juli 2020

Ollie de olifant

Gister een gezellig knutseldaagje  gehad met Plony die gezellig mijn kant op kwam.
Zij heel veel leuke ddbd mallen bij zich had en ik kon kiezen uit zoveel ha ha
Laat ik nu net een kaartje nodig hebben voor een lief klein meisje dat zondag 5 wordt en zij een hele leuke olifant bij zich had,was wel even knippen en plakken ......maar het resultaat mag er zijn denk ik.
Wel gespiekt op de ddbd groep en daar een beetje van afgekeken maar ik vind hem geslaagd!
Groetjes Riet 

1 opmerking:

  1. Wat gezellig dat je een knutseldag met Plony had en wat mallen hebt uitgewisseld. Hier is het leuk olifantje weer.! Ik heb ook toevallig ook een kinderkaart met een olifantje gemaakt. Die van mij is een mal van Marianne design. Maar die van jou is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍