donderdag 30 juli 2020

Zomaar.

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer nu met zomaar een kaartje.
Ik vind het bijtje van magnolia zo leuk dat ik er wat mee wilde doen.
Ik heb een bloem getekend van een mal van de action,een heel oud bloemenmandje geprikt en geborduurd met een stiksteekje (als ik dan klaar ben weet ik weer waarom ik het niet zo vaak doe)Voor de rest heb ik het simpel gehouden😊
Alleen de kleuren komen heel anders over op de foto.....
Maar ja daar hebben wij wel vaker last van😄
Vinden jullie ervan?
Liefs Riet 

2 opmerkingen:

  1. Leuke deze bloemvormige kaart. Leuk opgemaakt met de stempel van de leuke magnolia. Soms zijn de kleuren op de foto anders. Ikvind het met paars ook altijd... maar je kaart is erg mooi! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Riet,
    Het is zeker een schattig stempeltje en staat heel mooi op de bloemvorm ... het is een lief kaartje geworden!
    Zo te lezen is borduren niet je favoriete bezigheid, maar het stikrandje is wel tof hoor!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍