dinsdag 27 oktober 2020

Magnolia

 Hallo allemaal,

Ja er zijn weer nieuwe stempeltjes gekomen en dan kan ik het toch niet laten!

Ben bij Plony gezellig aan het kleuren geweest met de copics en heb thuis de inkt er weer eens bijgepakt ,en ook met de twinmarkers aan de slag geweest,heb best veel gekleurd maar ja je moet wat in deze corona tijden,ik stort mij dus volledig op mijn kaarten maken......gelukkig heb ik een hondje en kom ik nog buiten voor een loopje😆

Deze heb ik met copics gekleurd bij Plony 

Deze met distress inkt

Dan nog twee hele zonnige kaarten gekleurd met de twinmarkers !
Wordt maar snel beter.

Zonnebloem
Groetjes Riet xx 

1 opmerking:

  1. Schitterend is je bovenste kaartje Riet! Een heel lief stempeltje ik lees helemaal niet meer dat er nog steeds nieuwe Magnolia's uitkomen?! Je bent lekker bezig geweest zeg. Maar lekker bezig blijven en dagelijks naar buiten met je hondje doet goed, ook weer lekker met Plony gekleurd bofferd!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍