donderdag 5 november 2020

Tijgers

                       Hallo allemaal


Daar ben ik weer nu met een boek kaart gemaakt voor mijn kleinzoon die vandaag jarig is! Ik dacht maak maar iets leuk want echt vieren kan je het niet......best wel jammer voor de kinderen,wordt er zelf ook een beetje moe van hoop dat we het ergste gehad hebben!

Welnu mijn kaartje heb de Essential mal gebruikt en papier van de action allemaal tijgertjes geknipt😅mijn kleinzoon was er blij mee en daar gaat het toch om!!


Nou dat nieuwe blog dat wil ook niet helemaal niet echt vooruit opgegaan!

Dit was weer stay safe liefs Riet

2 opmerkingen:

  1. Hoi Riet,
    Ik ben ook niet zo rijk dat ik copics aanschaf hoor maar kon er heel lang geleden 40 overnemen van iemand voor een heeeeel zacht prijsje...boffen! Soms heb ik zo'n bevlieging dat wat inkleur maar ben er echt geen ster in. Nog gefeliciteerd met Levi en wat heb je een mooie kaart voor hem gemaakt! Zo naar voor kinderen dat er niets gevierd kan worden hè?! Voor ons ook trouwens, maar rustig wachten op betere tijden en gezond blijven! Alvast een goed weekend!
    xx gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wa een prachtige kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt.nog gefeliciteerd. Gelukkig kun je hem op deze manier nog verassen... zeker jammer dat de verjaardagen niet gevierd kunnen worden.. voor kinderen is een verjaardag altijd en hoogtepunt... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍