donderdag 12 september 2019

Kerst

Daar ben ik weer....... leuk feestje gehad wij zijn nu ieder 60 mooi getal ha ha!
Voel mij gelukkig nog niet zo !Kreeg van mijn dochter de kerstboom mal van
Marianne design en ze neemt mij mee naar de crea beurs  in Utrecht eind oktober!
Hoe leuk is dat........ben aan de slag gegaan met de mal,maar weet het niet zo goed iets te veel glitters denk Ik!Ik ga hem maar proberen met ander papier dan wordt die strakker denk ik,je zal het zien๐Ÿ˜‰
Heb hem uit het boek van Marianne design nagemaakt....
Ga nu aan de andere beginnen fijne dag!
Liefs Riet

1 opmerking:

  1. Prachtgie kaart Riet. Ik was je even kwijt. Maar zal je nu in de gaten houden want dit een prachtgie kaart... ik ga er binnenkort ook mee aan de slag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag ๐Ÿ˜