donderdag 26 september 2019

Flamingo

Hoi allemaal bedankt voor jullie lieve reacties op mijn laatste kaartjes!
Vindt het erg leuk om te lezen🤗
Vandaag is mijn middelste dochter jarig  32 alweer waar blijft de tijd!
Dus ja ........op de valreep deze gemaakt zij wilde geld dat ze zelf iets kon kopen normalite ben ik er niet zo van,maar vond het deze x wel handig aangezien wij zaterdag ochtend vroeg op vakantie gaan!weekje Cran Canaria heerlijk.
Heb dus op de achterkant een hartje geplakt waar je geld in kan stoppen!

De kleuren komen totaal niet over het lijkt hier wel rood maar het is fuchsia....
Vindt het een vrolijk kaartje past goed bij mijn dochter😊
Dat was het weer voorlopig....... iedereen een gezellige week.....ik ga mijn koffer pakken!!
Groetjes Riet

1 opmerking:

  1. Wat een leuk label heb je voor je dochter gemaakt .zo leuk tropisch. Hopelijk is het weer op Gran canaria ook lekker.vast wel... Wij komen net van Tenerife. De laatste dagen erg warm ! Heerlijk. Veel plezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍