vrijdag 6 september 2019

Kerst

Hallo allemaal....
Een tijdje terug ben ik in de leuke winkel van Noor & Zo geweest in Waspik.
Wat een super leuke winkel is dat.......heb toen de leuke knipvellen van Bella Lulu
Gekocht van de gnomes en de  kerstman,daarbij de leuke kerstboom mal van
Dutch Doobadoo heb er deze kaart meegemaakt.papier zijn allemaal restjes van vorig jaar.

Het is weer eens wat anders.......in het echt is die best leuk de kleuren komen hier niet zo over😉blijft een dingetje die foto's.
Fijn weekend iedereen groetjes Riet xx

3 opmerkingen:

  1. Hoi Riet,
    Ben er weer hoor, hihi bedankt voor je reactie op mijn blog! Foto's blijven altijd een dingetje maar ik heb hem uitvergroot bekeken en het is een hele mooie kaart met versierde bomen...wat een leuke gnomes!!!
    Goed weekend! ... xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn ook kaartenmaaksters en geen fotografes hè. Je mooie kaart staat er goed op hoor Riet en ik vind hem superleuk met die vrolijke gnomes. Zowel de binnen-als de buitenkant is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke gnooms en de kaart is prachtige Riet.. leuk zo met de boom. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs komt en een berichtje achterlaat .
Ik lees ze erg graag 😍